شباب المنصورة

إلى كل شـــاب ... Ooouo_10

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شباب المنصورة

إلى كل شـــاب ... Ooouo_10

شباب المنصورة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شباب المنصورة

منتديات شباب المنصورة والوطن العربي .. احلي شباب وارق بنات

تنبيه: يرجي من اعضائنا و اصدقائنا القدامه
والجدد اعادة ذكرياتنا مع هذا المنتدي بزيارةجروب شباب المنصورة علي الفيس بوك بالضغط هنا كي نتواصل مجددا

إلى كل شـــاب ...

فريق العفة
    :: عضــو نشيــط ::
    :: عضــو نشيــط ::

إلى كل شـــاب ... Auaaac10
    ذكر
    نقــاط : 45307
    البــلد : مصر
    المدينــة : كل مصر

إلى كل شـــاب ... Empty إلى كل شـــاب ...

مُساهمة من طرف فريق العفة الإثنين فبراير 20, 2012 1:15 pm

[size=18][
    إلي كل شاب يسمعنا ..

ما انا اصلي اتخنقت و تعبت بقي بصراحة T_T

طووول النهاار و اللييل كمان البنات لابسين ضيق و ملونين وشهم زي بيض شم النسيم .... و كمان الماركة الشريرة اللي اسمها كارينة دي أبدعت بصراحة ف اختراع ما لم يكن يخطر علي بال بشششششششر Sad(
    ...
    انزل من بتنا الاقي البت الحلوة جارتنا لابسه بنطلون كارينا و كأنه مدهووووووون مش ملبوووس Sad( و باديهات و اشباه البلوزات و حاجات معرفش اسمهااا...

و هدوم من فوق الهدوم ولا ليها اي لازمة و لا كأنها هدووم ..

اعمل ايييه انا دلوووقتي اعمل اييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

اخي الكريييم ... انت مظلوووم حقا مظلوووم فإن النفس لأمارة بالسوء إلا من رحم ربي

و نفضل نفسك تقولك " ما هي نازلة من بيتهم كده ..هو انا كنت بصييت عليها ف بيتها"

" هي جت علييييك ما كل الخلق اتفرجواا ...... و بعدين كمان هي اللي جابته لنفسها "

و لكن .... ايوة طبعا في ولكن ^_^ اوومااااااااال ايه Smile))

انت مسلم تعرف جيدا ان النظرة سهم مسمووم من سهام إبليس كما قال ابن القيم رحمه الله و السهم ان لم يقتل يجرح من يصوب اليه ....

هتقول : ما هو غصب عني عنيا بتقع علي البنت .. غصب عني دي اللي هي النظرة الاولي تسمي نظرة الفجأة و لا حرج عليك فيهااا ... ولكن إن نظرت مرة آخري فهذه تحسب عليك

ولا تنسي ان العين زانية و زناها البصر .... وقد أمرنا الله بغض البصر لان العين مرآة القلب فإذا غض الإنسان بصره غض القلب عن شهوته وإرادته ...

مجاهدة النفس من اعظم الجهاد Smile)

جاهد نفسك تكسبها و تكسب الدنيا و الآخرة بإذن الله ....

ولا تنسي أبداااا ان الله تووااب رحيييم فتح باب التوبة و تركه لا يرد ابدا فبادر بالتوبة

اكرمك الله

منقول من صفحتنا علي الفيس بوك
    انا هكون يوسف وأنتي هتكوني مريم ومش هنحب إلا ازواجنا

إلى كل شـــاب ... 1303199623
    ]]

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 2:11 pm